
O nas
Paulina Klebba
Logopeda
Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Gdańskim w 2023 roku. Aktualnie pogłębiam swoją wiedzę na studiach magisterskich, na kierunku neurologopedia. Pracę w zawodzie zaczęłam rok temu, ale jeszcze na studiach zdobywałam doświadczenie odbywając praktyki oraz wolontariat. Po studiach rozpoczęłam pracę w przedszkolu oraz w gabinecie prywatnym. Planuję pogłębiać swoją wiedzę biorąc udział w szkoleniach. Interesuje mnie terapia miofunkcjonalna oraz praca z najmłodszymi pacjentami, czyli niemowlętami. W przyszłości chciałabym pracować
z niemowlętami oraz noworodkami.

Z KIM PRACUJĘ?
Pracuję z dziećmi w wieku 3-7 lat z:
-
zaburzeniami wymowy głosek;
-
zaburzeniami funkcji (połykanie, gryzienie, żucie, oddychanie, pozycja spoczynkowa języka) – terapia miofunkcjonalna
Konsultuję i opiekuję się logopedycznie noworodkami oraz niemowlętami z problemami miofunkcjonalnymi, przygotowuję do zabiegu przecięcia wędzidełek jamy ustnej, pomagam z doborem butelki do karmienia oraz smoczka.
PRYWATNIE
Mieszkam na Kaszubach od urodzenia. Do Kartuz przeprowadziłam się w 2021 roku, wcześniej mieszkałam w pięknej wsi - Sulęczyno. Jestem mamą 3 i pół letniej Laury (dlatego cierpliwość trenuje także po pracy). Poza logopedią, która sprawia mi wiele radości interesuję się
także psychologią oraz historią.
WYKSZTAŁCENIE
-
Uniwersytet Gdański, kierunek: logopedia (nauczycielska) – studia licencjackie
-
Uniwersytet Gdański, kierunek: logopedia ze specjalizacją neurologopedyczną oraz wczesna interwencja logopedyczna – studia magisterskie (w trakcie)
UKOŃCZONE KURSY, SZKOLENIA, WARSZTATY
-
"Stymulacja traktu ustno-twarzowego"
mgr Paulina Czapiewska
Właścicielka Gabinetu Logopedycznego Pani Słówko, logopeda ortognatyczny, muzykoterapeuta, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, terapeuta miofunkcjonalny
Jestem logopedą z powołania. Ukończyłam studia logopedyczne na Uniwersytecie Gdańskim i od 2015 roku pracuję czynnie w zawodzie. Od początku mojej pracy bazuję na współpracy z rodzicem, ponieważ wierzę, że bez współpracy z rodzicem/opiekunem dziecka, nie ma mowy o jakichkolwiek efektach w terapii. W każdym roku pogłębiam swoją wiedzę biorąc udział w szkoleniach. Wielokrotnie występowałam jako prelegent na konferencjach oraz webinarach dla rodziców i nauczycieli.

Z KIM PRACUJĘ?
Pracuję głównie z osobami (dzieci od 3. r.ż., młodzież i dorośli) z:
-
zaburzeniami wymowy głosek;
-
zaburzeniami funkcji (połykanie, gryzienie, żucie, oddychanie, pozycja spoczynkowa języka) – terapia miofunkcjonalna;
-
pacjentami ortodontycznymi
-
przygotowuję pacjentów do operacji ortognatycznej i opiekuję się po operacji
PRYWATNIE
Pochodzę z Lubelszczyzny, z pięknych Puław (obok Kazimierza Dolnego). Od 2021 roku mieszkam na Kaszubach
i nie wyobrażam sobie życia w innym miejscu. Poza pracą spełniam się jako żona oraz muzyk. Uwielbiam zajmować się roślinami (potrzeba do tego cierpliwości i wiedzy, co bardzo łączy się z zawodem, który wykonuję).
WYKSZTAŁCENIE:
-
Uniwersytet Gdański, kierunek: logopedia (nauczycielska) – studia licencjackie
-
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, kierunek: Edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną – studia magisterskie
-
Akademia Muzyczna w Łodzi, kierunek: muzykoterapia – studia licencjackie
-
Akademia Muzyczna w Łodzi, dwuletnie studium pedagogiczne
-
Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu, kierunek: logopedia ogólna i kliniczna – studia podyplomowe
UKOŃCZONE SZKOLENIA, KURSY, WARSZTATY:
-
4-modułowy kurs certyfikowany "Logopedia Or
-
"SMURF i FTM"
-
"Stymulacja traktu ustno-twarzowego"
-
"Seplenienie międzyzębowe i boczne a dysfunkcje w obszarze orofacjalnym - diagnoza i terapia miofunkcjonalna"
-
„Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie”
-
„Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii”
-
„KOLD – Karta Oceny Logopedycznej Dziecka” – test do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca życia
do 9. roku życia -
„Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym”
-
„Wprowadzenie do regulacji ślinienia”
-
„Uszka maluszka. Zabawy muzyczno-ruchowe z rekwizytami dla dzieci w wieku od 2.5 do 6 lat”
-
"Elementy metody werbo-tonalnej” – I stopień
-
„Logorytmika – ruch, słuch, słowo”
-
"Masaż Szhantala a rozwijanie mowy dziecka"
-
Wykorzystywanie zabaw fonacyjnych w terapii logopedycznej najmłodszych dzieci"
-
"KOGS - Karta Oceny Gotowości Szkolnej"
-
"Praca z rodzicami dzieci z wadą słuchu"
-
"Związek procesów przetwarzania sensorycznego z rozwojem komunikacji dzieci z ASD"